Followers

____________________________________________________________________________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 28

PEREMPUAN ZALIM BUNUH ANAK KUCING KINI DIPENJARA SEUMUR HIDUP



Melihat muka perempuan ini seakan baik malah tidak mungkin mampu bersikap kejam.Tetapi itulah yang sebaliknya apabila dia mampu membunuh anak kucing yang tidak menganggu malah bukan lawannya.

Dengan sokongan sebuah parti beliau hanya mampu meminta maaf dan kononnya beliau 'depression'.Kalau depression pun belasah la orang yang buat dia depression, kenapa pula bunuh anak kucing tu?Kalau ikutkan nak juga belasah dia balik pasal bila tgk perbuatan dia ni pun kita boleh depression gak..

Layak kah manusia seperti ini hidup dikalangan masyarakat Malaysia?.Kamera litar Tertutup berjaya merakamkan segala perbuatan kejamnya tanpa dia sedar .Lebih sedih bila ibu kucing itu cuba menyelamatkan anaknya tetapi apakan daya..

Anda mesti terkejut dan marah apabila melihat kekejaman seorang perempuan Cina bernama Chao Xiao Wei, 21, yang telah bertindak zalim dan membunuh anak kucing! Kezaliman beliau itu dipaparkan di dalam video.


Kalau Anda rajin sebarkan perangai perempuan ni dengan buat entry pasal perbuatan dia ni..Apa komen anda pada perempuan bongok ni?
 

 

0 comments:

Post a Comment