Followers

____________________________________________________________________________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, April 26

Silap pegang...

ade sorang mamat ni , nmenya Amirul . die seorang pngemar karipap . pda stu ari , mamat ni die prgi ke sebuah hotel die sbrang jln , die mnyewa sbuah blik utk nya. bila smpai kat dlm bilik die , die trnampak seorang pompuan seksi tngah tido ats katil . mamat ni mmbiarkan pompuan tu tido dngan nyenyak...sblum die smpai ke hotel itu , die tlah mmbeli 3 bji kripap dkat srang pkcik ni . mse tngh brjalan , die mkan la 2 bji karipap...tinggal la 1 bji je. mamat ni pon dduk kat atas katil die smbil mmbaca srat kabar nya , tetiba perut die trasa lapr die pon meraba mraba plastik kripap di ats ktil nya . mamat ni pon dh cpai kripap die tpi xdek plastik plak..die int plastiknya dh trbang.. apabila lki nk ambik kripap tu ....

Amirul: apesal xleh ambik ni ???

lpastu....

Amirul : asal ade lndir kt tngan aku ni ??? bau wngi plak tu ...!!!

tetiba...die trdengar ade bnyi pompuan mnjerit , die pon trkejut

Amirul : eeh...sape mnjerit tu ???

tetiba pompuan sbelah die tu memaki memakinya...

Pompuan : asl ko pgang karipap aku ???

Amirul : aik...mse bla ko bli karipap..tu karipap aku la !!!

Pompuan : mksud aku bkannya karipap mkan tu...tpi karipap kmaluan aku la....

Amirul : alamak ...aku tersilap pegang ke ??? sori ye....

THE END ...

0 comments:

Post a Comment