Followers

____________________________________________________________________________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, April 28

HAMPIR PITAM LIHAT FOTO ANAK

bukan foto sebenar

IPOH: Tidak sampai empat jam selepas mengadakan sidang akhbar berhubung kehilangan bayi lelakinya yang diculik, semalam, seorang ibu hampir pitam sejurus mengetahui anaknya mati dan mayatnya ditemui dibuang di tepi lebuh raya, Sabtu lalu.

Dalam kejadian 5.45 petang itu, mayat bayi lelaki lengkap berpakaian dan berstokin kaki itu ditemui disumbat dalam bag kanvas sebelum dicampak berhampiran plaza tol Bandar Baharu, Kedah.

Ketika ditemui mayatm kanak-kanak malang yang dibuang tidak sampai 12 jam itu dalam keadaan lebam di kepala, selain hidung berair.

Mangsa sebelum itu dikatakan dilarikan seorang lelaki yang juga kenalan rapat ibu mangsa pada Jumaat lalu selepas ia diserahkan untuk jagaan sementara.

Difahamkan, wanita berkenaan, M Kavitha, 36, mengecam wajah bayi berusia sembilan bulan itu sejurus dipanggil polis dan ditunjukkan gambar wajah mayat bayi ditemui Sabtu lalu.


Dia diminta membuat pengecaman di Balai Polis Simpang, Taiping, kira-kira jam 5 petang semalam selepas membuat sidang akhbar di Bangunan Darul Ridzuan, pada sebelah tengah hari sebelum itu.

SUMBER : myMetro

0 comments:

Post a Comment